.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرده برداری از تمثال شهدای دانش آموز در مدارس مازندران

مشاور ایثارگران آموزش و پرورش مازندران گفت: برای نخستین بار در کشور تمثال شهدای دانش آموز استان در مدارس مازندران پرده برداری می شود

به گزارش شمال‌نيو، سید عباس فلاحیان در گردهمایی روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مازندران در ساری افزود : این اقدام در نخستین روز هفته دفاع مقدس به صورت نمادین در یکی از مدارس شاهد مازندران اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد : اولویت اجرای پرده برداری تمثال شهدای دانش آموز در مدارس شاهد بوده که به مرور این مهم در مدارس عادی و غیرانتفاعی نیز دنبال می شود.

مدیرمشارکت های مردمی و توسعه مدارس غیردولتی مازندران نیز با اشاره به اینکه هم اکنون 15 درصد دانش آموزان استان در مدارس شاهد به تحصیل مشغول هستند، تصریح کرد: مدارس شاهد در شهرستان های فریدونکنار و عباس آباد تاسیس خواهد شد.

فلاحیان با بیان اینکه کیفیت فعالیت مدارس هیئت امنایی اساسی ترین برنامه حوزه مشارکت های مردمی است، یادآور شد : تاکنون 80 درصد مدارس هیئت امنایی به سمت کیفی شدن فعالیت ها سوق یافتند.

وی با اعلام اینکه نظارت جامعی باید بر کارکرد فعالیت آموزشگاه های علمی و آزاد در تابستان از سوی روسای شهرستان ها شود، اظهار داشت : برنامه محوری باید در آموزشگاه های علمی و آزاد مازندران نیز نهادینه شود.

وی میانگین پوشش تحصیلی دانش آموزان کشور در مدارس غیرانتفاعی و غیردولتی را 4/7 و در مازندران 4/12 درصد عنوان کرد و افزود : مازندران رتبه اول کشور از حیث پوشش تحصیلی این مدارس است.

احمد فرهودی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز با تاکید بر استاندارد سازی فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس برای فصل تابستان اظهار داشت : استاندارد بین المللی ایام اوقات فراغت در دنیا 90 روز و در ایران 80 روز است.

وی با اشاره به اینکه تابستان فرصت خوبی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان است، تصریح کرد: آموزش و پرورش مازندران سال گذشته رتبه نخست کشور از حیث برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در مدارس کسب کرده است.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی برای شرکت در برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال از سوی دانش آموزان مقاطع راهنمایی و ابتدایی صورت گرفته است افزود: باید طوری برنامه ریزی کرد که دانش آموزان بیشتری از مقطع دبیرستان در اردوها و طرح های اوقات فراغت تابستان مدارس حضور یابند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.613 seconds.